Για τέταρτη συνεχή χρονιά, το Εργαστήριο Ψηφιακών Μέσων και Στρατηγικής Επικοινωνίας του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, με την Ομάδα Επικοινωνίας και υπεύθυνη καθηγήτρια την Αναστασία Γιαννακοπούλου, αναλαμβάνει τη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων και τη δημιουργία πρωτότυπου ψηφιακού περιεχομένου.
Το 4ο Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων, ένας θεσμός αφιερωμένος στον λόγο, τη σκέψη και τη δημιουργική έκφραση, θα πραγματοποιηθεί από τις 25 έως τις 29 Ιουνίου 2025 στο Ενετικό Λιμάνι Χανίων, με επίκεντρο το Θέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» και το Μεγάλο Αρσενάλι. Η τελετή εγκαινίων και οι εναρκτήριες εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 24 Ιουνίου.
Το φετινό πρόγραμμα περιλαμβάνει:
- 160 ομιλητές από 16 χώρες
- 100 θεματικές: παρουσιάσεις βιβλίων, συζητήσεις, εργαστήρια, περφόρμανς και συναυλίες
με άξονα τη σύγχρονη ελληνική και διεθνή πεζογραφία, την ποίηση και το δοκίμιο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Εργαστήριο Ψηφιακών Μέσων και Στρατηγικής Επικοινωνίας του ΠΔΜ απέσπασε, σε συνεργασία με τον Δήμο Χανίων, το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Best Content Marketing Program | Culture”, στο πλαίσιο των Content Marketing Awards 2024· διάκριση που αφορά την επιτυχημένη ψηφιακή καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το 3ο Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων (26–30 Ιουνίου 2024).
Η συνεργασία με το Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων αποτελεί μέρος της στρατηγικής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας για ενίσχυση της ακαδημαϊκής του παρουσίας σε πολιτιστικές διοργανώσεις, καθώς και για τη διασύνδεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με το πεδίο της εφαρμοσμένης επικοινωνίας. Η ενεργή εμπλοκή των φοιτητών και φοιτητριών του Τμήματος ενισχύει τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές τους δεξιότητες, εφαρμόζοντας τις γνώσεις τους στον τομέα της στρατηγικής επικοινωνίας και των ψηφιακών μέσων, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη δυναμική προβολή του φεστιβάλ.