• Προγραμματισμός, οργάνωση, συντονισμός και έλεγχος δραστηριοτήτων
  • Επικοινωνία και συνεργασία σε ενδοτμηματικό και σε διατμηματικό επίπεδο
  • Απεικόνιση και έλεγχος λογιστικών γεγονότων σύμφωνα με το ενιαίο γενικό λογιστικό σχέδιο
  • Παρακολούθηση τραπεζικών λογαριασμών, συνεργασία και επικοινωνία με τραπεζικά ιδρύματα
  • Σύνταξη και έλεγχος προϋπολογισμών και απολογισμών ΕΛΚΕ
  • Τήρησης και εφαρμογή ασφαλιστικής και φορολογικής νομοθεσίας
  • Κατάρτιση λογιστικών καταστάσεων
  • Υποβολή στοιχείων και αναφορών σε φορείς
  • Παρακολούθηση και προσδιορισμό χρηματοοικονομικών εισροών
  • Χρηματοοικονομική ανάλυση και ανάλυση ταμειακών ροών έργων
  • Ενημέρωση συστήματος και καταχώρηση χρηματοοικονομικών δεδομένων
  • Συμφωνίες ταμείου, λογαριασμών και έργων
  • Έκδοση Φορολογικών Στοιχείων
  • Διενέργεια τραπεζικών εργασιών
  • Παρακολούθηση, έλεγχος και διαχείριση κρατήσεων ΕΛΚΕ
  • Αναρτήσεις αποφάσεων στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής